Hemlisar

Publicerat: 2009-07-04 Kl: 17:55:47 | I kategori:


Igår fick jag som sagt besök, fint besök, riktigt trevligt. Det är så varmt att ha sovsällskap i mitt rum på sommrarna bara. Men vi överlevde! Blev inte så varmt som jag trodde. Vi var hemma hos Mark på fest på kvällen också. Men först vi hem till fröken TLöfström, trevligt. Hos Mark var det helt okej. Alltid roligt att träffa människor.

Idag sov vi alldeles för länge. Och har bara slöat hela dagen. Var till stallet en snabbis också. Mina älskade pojkar fick komma in tidigare, ville inte ha dem ute i åskan. Läste senast häromdan att tre hästar hade dött på grund av blixtnedslag. Det får verkligen inte hända mina pojkar! Så de fick komma in och vara safe i stallet istället.

Nu sitter jag hemma hos honom. Jag tänker inte tala om vart jag är eller hos vem, it´s a big secret. Stannar här tills imorgon. Vad kvällen bjuder på får vi se :) Ha det bra allihopa och ta det lugnt ikväll!

Over and out, Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0