Ibland är det inte lätt att vara jag!

Publicerat: 2009-07-05 Kl: 20:49:37 | I kategori:


Nu är jag hemma igen. Det är jätteskönt att vara hemma igen, även om jag verkligen inte skulle haft nått emot att stanna kvar. Det blev bara filmtittande igår, otroligt slappa är vad vi är! Eller ja, först var jag ju tvungen att äga killarna i kort. Jag är så bra! Haha! :) Sov alldeles för länge idag också. Ändå så känner jag mig tröttast i världen, så det blir till att sova tidigt idag eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Har morgonfodringen. Och sen är mina hästars vilovecka slut imorgon, så imorgon ska jag rida lite. Vilket jag inte har gjort på en vecka. Fast de ska bara få ta det lugnt den här veckan, bara komma ut i skogen och ha det slappt.

När jag satt på tåget idag, smsade Lotta. Vi satt och smsade en stund, när jag är framme i Tierp reser jag på mig. Då märker jag att Lotta och jag sitter på samma tåg. Till och med samma vagn. Haha! Vilka blåbär vi är! Fick se en sliten festivalbesökare iaf, och hon hade haft det bra. Roligt för henne! Inte det minsta avundsjuk, nej nej! Haha :)

Kom nyss ut ur duschen, pratat en stund i telefonen med en söt människa och nu tänker jag sitta här och döda lite tid. Jag har ringen ligger framför mig, ååh :)

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0