jag vet ingenting om någonting

Publicerat: 2009-07-06 Kl: 23:17:17 | I kategori:


Idag vaknade jag och kände mig sjuk, fan. Jag vill verkligen inte bli sjuk! Jag hoppas att det har gått över imorgon. Var i varje fall uppe tidigt eftersom jag hade morgonfodringen. När jag kom hem gick jag och la mig i sängen igen och sov i några timmar till. Vid klockan 14 var jag i stallet igen, eftersom jag hade alla tjänster idag. Tog in lite hästar och red Mirantos för första gången på vecka. Han var som en bomb! Pigg som tusan. Vi skulle skritta ut en sväng i skogen, men han taktade mest och hoppade omkring. Sen var jag så himla matt, så åkte hem och hamnde framför tvn.

Senare åkte jag upp och red Prince. Han var inte lika galen som Mirantos, bara det att alla hans fobier var värre än värst idag. Fick inte ens peta på hans öron idag, så han fick vara utan luva, skyll dig själv hästen. Hans sadeltvång och mötesskygg var han för allt möjligt. Och helst fick jag inte ens andas där uppe på ryggen på honom, hah! När vi kom tillbaka kvällsfodrade jag och tog in resten av hästarna

Kvällen har spenderats framför datorn och tvn, Beck idag ju! Cissi ringde idag också, på söndag åker jag och hästarna! Ska bli så jävla roligt. Vet inte när jag kommer hem igen, i augusti någon gång. Vi får se hur det blir med bloggandet då. Aja, nu börjar Beck igen. Blev ett snabbt inlägg i reklamen nu. Förlåt om det blev osammanhängade eller om det blev stavfel, orkar inte bry mig..

/ sandrajacobsson

jag vet ingenting om någonting, this way or that way?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0