Motivation

Publicerat: 2009-07-09 Kl: 21:57:57 | I kategori:


Just nu ligger bloggmotivationen nere i skosulorna. Men vad gör man inte för sina tvångtankar?

Jag vaknade klockan 6 imorse av fönstret blåste upp och allt på fönsterbrädan blåste ner, måttligt rädd blev man. Stängde fönstret, låg och lyssnade på regnet och blåsten ett tag innan jag somnade igen. Det har alltså varit ett riktigt jävla skitväder idag. Det har blåst som fan och regnet har öst ner heela dagen. Väldigt onajs, måste jag säga.

Strax före klockan 10 var jag i Charlottes stall och hjälpte henne att lasta Gustav. Hon hade ingen lust att rida upp honom till ridskolan i det här vädret. Klockan 10 kom det spekulanter. Det gick helt okej. Vi fick ingen direkt feeling av att de var SÅ intresserade som det senare visades sig att de var. Gustav ska veterinärbesiktigas och sen flyttar han till Kungsängen om allt går bra. Liiite sorgligt är det allt. Tog in mina blöta pojkar också när jag var i stallet. Frös och var blöta var dem. Så de fick stå inne resten av dagen

Sen blev det hem och slöa en del. Angelica kom senare under dagen och färgade mammas hår och pratade lite skit. Hah! Sen blev det stallet igen. Red båda mina hästar. Riktigt fina båda två idag och vi höll oss inom fyra väggar idag med, jävla väder. Och ja, sen hem igen. Kom nyss ut ur duschen, så nu vill jag bara lägga mig i sängen. Har sån jääävla träningsvärk i armar, ben, mage och rygg. Stackars mig alltså.

Några tjejer från Aros försöker bearbeta mig att jag ska byta till dem nästa år, och ja.. Kanske det? Jag vet verkligen inte. Känns iofs bra att man är lite eftertraktad, hah! Känns ändå sådär att bara svika Tierp. Aja, jag är lång betänketid, vi får väl se helt enkelt. Dessutom ringde Cissi idag, hon skulle kanske fixa så att hon kunde åka till Avesta och tävla hon också. Då får jag plats i hennes lastbil! Btw, så är min transport till salu, köp den, jag vill inte ha den längre! haha :)

Det blev ett längre inlägg än vad jag trodde. God natt!
Kommentarer
Postat av: NICOLE!

Alla sviker tierp :p

2009-07-10 @ 13:22:14
URL: http://nickoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0