packa packa..

Publicerat: 2009-07-11 Kl: 20:49:46 | I kategori:


Jaa, det är precis vad jag håller på med. Jag håller på att packa, för imorgon åker jag och mina grabbar till Cissi, jobba och träna. Jag ska vara borta i ca fyra veckor och det är mycket som ska packas ner, typ hela mitt liv. Så imorgon blir det två bilar och en hästtransport till Valbo. Det som kommer ta mest plats är nog hästars mat. Lär ju bli en del. Och jag är ju så sjuuuukt dålig på att packa, verkligen helt värdelös och jag glömmer alltid nått. Tänk bara hur många olika skor jag kommer att behöva ta med mig. Mina ballerinaskor, springskor, foppatofflorna, ridstövlar, ridskor, gummistövlar och stallskorna. Haha!

För övrig blev min kväll förstöd tack vare en viss människa, tack för den, säger jag bara.. Men det var väl kanske lika bra det. Blivit erbjuden att följa med på fest, men nej. Stannar nog hemma framför tvn och Ondskan. Imorgon ska jag kliva upp tidigt, packa klart, rida, mocka ur hästarnas boxar, packa ihop deras saker, hem, duscha och sen åka. Det ska bli så himla roligt! Ska bli skönt att komma bort också. Jag hoppas att jag kommer komma hem med en hel del erfarenheter rikare och att jag har träffat en massa nya människor. Så jag kommer befinna mig på Kybacka Gård resten av sommaren. Hur det kommer bli med bloggandet har jag ingen aning om, det määrks! :) Ska försöka hinna slänga in ett inlägg här imorgon innan jag åker, men annars får ni ha det så bra i sommar allihopa och glöm inte att kika in här och spana efter uppdateringar ;)

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas ni får det skojjigt du å hästarna!! du kan väl lägga in lite bilder då å då tycker jag iaf!! :) .

2009-07-12 @ 12:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0