This life is your creation

Publicerat: 2009-07-31 Kl: 10:12:59 | I kategori:


Jag fick order att uppdatera innan jag åker hemifrån av några människor, tänk att det kan vara så intressant att läsa min blogg^^ Direkt när jag slutar idag, klockan 15 åker jag tillbaka till Kybacka. Saknar mina grabbar, ska bli kul att se dem igen. Sen blir jag kvar till måndag, då kommer jag hem igen och då blir jag kvar hemma också. Hur jag ska komma hem vet jag inte än, har ingen transport. Min är såld, kändes jävligt bra att få betalningen i cash för den. Haha! Skönt att bli av med den. Men nu är det lite bråttom att hitta en ny. Jättesvårt! Antingen köpa en större transport, men då måste vi köpa en till bil också, en strörre och starkare. Eller köpa en liten buss som man får köra på b-kort. Vi får väl se vad det blir!

Nu har jag som sagt haft ridlägar, onsdag till idag. Var med i tidningen igår också, hah! http://www2.unt.se/pages/1,1826,MC=76-AV_ID=937744,00.html?from=puff - bara att gå in och spana in! ;) Min lediga tid har jag spenderat till att sova och bara ta det lugnt. Igår tittade jag på film och somnade väldigt tidigt, halv åtta. Men det var inte alltför enkelt att sova. När tre människor hade ringt och väckt mig med jämna intervaller så att jag hann somna om, blev jag less och arg som jag tog ut på pappa som var den sista som ringde. Sen gav jag bara upp att sova. Så satte mig med datorn i knät istället. Lite senare kom en Emil och hämtade mig som tyckte att jag skulle hälsa på honom i hans lägenhet som jag inte har varit i än. Så kvällen spenderades där, trevligt! Tittade på en dålig film, tittade på gamla bilder och pratade skit. Somnade hemma i min säng typ klockan tre. Men nattugglan Emil var nog vaken ett tag till, haha

Nu har jag nyss duschat. Ska packa ihop lite, äta frunch, fixa till mig lite och sen ska jag till ridskolan. Jobba och sen till Kybacka. Kommer inte bli någon uppdatering från mig på hela helgen, men på måndag är jag tillbaka och då skriver jag som vanligt igen ;) hah, stå ut!

Ha det bra allihopa, och ni får inte ha roligt utan mig ;D (ni vet vilka ni är..)
Kommentarer
Postat av: NICOLE IVARSSON

We r having sooo much fun ;)

2009-08-02 @ 13:19:51
URL: http://nickoll.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ni är bara ett gäng fyllesvin! Ni hade haft ännu roliagare om jag hade varit hemma ;D

2009-08-03 @ 13:18:23
URL: http://sjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0