True love way,

Publicerat: 2009-07-07 Kl: 22:06:16 | I kategori:


jag fortsätter att känna mig som ett frågetecken, tappa inte gnistan!

Idag var det upp tidigt igen. Och det har regnat hela jävla dagen, fy vad sämst det är.. Aja, det är som det är! När jag var klar, blev det sängen och sova några timmar till. Känner mig fortfarande sjuk, hur jobbigt som helst. Anyway, red mina hästar på kvällen i hopp om att det skulle sluta regna, men så var inte fallet. Vi höll oss inom fyra väggar idag istället. Båda var pigga! Och leriga när jag tog in dem, tacksamma djur.

Nu har jag nyss duschat och sitter bara här. Ska nog lägga mig i sängen istället och titta lite på tv. Imorgon ska jag upp tidigt, ska hoppa Gustav på morgonen. Sen ska jag hoppa båda Marinettes hästar, Loocello och Hamilton. Sen rida båda mina. Jag känner att jag är back on track igen! Sen närmar sig söndagen, jag längtar till söndag!

jag förstår mig inte på människor ibland..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0