Alltid lika svårt att komma på en rubrik..

Publicerat: 2009-06-03 Kl: 21:30:09 | I kategori:


Jag skulle vilja snygga till min blogg, men jag är så otroligt talanglös på det, så jaa.. Den får väl se ut såhär ett tag till tills någon hjälper mig.


Igår var Mirantos grym på träningen. Vi var ett team igen och vi kunde styra runt banan på 130-135 som vi aldrig hade gjort nått annat, helt underbart! Jag vet inte ens om jag vill tillägga att han började med att slänga av mig på 40 cm i början. Men jag var snabbt upp igen, arg som ett bi! Haha! Sen var han bäst resten av träningen :) Idag såg Prince jättebra ut i benet, så imorgon tänkte jag rida lite lätt :) Mirantos vilade idag.

Idag har jag träningsvärk och allmänt ont överallt bara. Och sprutorna jag fick på sjukhuset idag gjorde också ont. Och nu gör det ont efteråt också, de stack ju trots allt rätt in i muskeln. Så allting har gått tungt idag. Kunde knappt sadla min käre häst, hah! Som tur var fick jag göra kontorsjobb idag på jobbet.

För övrigt har det har varit en jääääävligt tråkig dag idag. Trodde att jag skulle få träffa en bra människa ikväll, men det blev visst inte så : ( Så har varit ute och kört bli med pappa istället. Ge mig körkortet nu, för fan. Längtar till Gagnef nästa helg, tävla tävla tävla. Och jaa, vad ska jag skriva mera? Ska till skolan imorgon också.. Hm ja, god natt.

Puss på ett osammanhängande och ointressant inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0