En mindre bra dag!

Publicerat: 2009-06-04 Kl: 22:11:24 | I kategori:


Idag har regnt öst ner sen jag vaknade imorse, inte så speciellt roligt. Dessutom var det bara jag och Madde idag i stallet. Så väldigt mycket att göra! En del som ska fixas inför familjedagen på lördag också. Undra om man får mera lön när jag jobbar på en lördag?^^ Känns inte som om jag har riktig koll heller på allt, men det ordnar väl sig.

Hade tänkt rida ut på båda mina idag, men kändes inte så lockande när regnet öste ner. Så hann rida en i ridhuset innan lektionerna, men den andra fick vila. Aja :) Mina ungar skötte sig bra på också idag på lektionen. Så stolt över dem! Hoppas att alla fortsätter i höst. Jag hoppas också på att få flera lektioner i veckan i höst också. Och efter min lektion öste regnet fortfarande ner, som tur var har man har killpolare med körkort. Fick skjuts hem av en bra vän :) Tackar!

Mamma och pappa var i Stockholm och tittade på en transport idag. Tyvärr kommer dem hem utan den : ( Så det är väl bara att leta vidare! Undrar bara när dem tänker komma hem? Suttit själv hemma heela kvällen.

Imorgon är det helg. Eller ja, iaf fredag. Jag vill vara inne på Martinas student i Uppsala, jag vill vara i Strömsholm på tävlingarna, jag vill vara hemma och tjäna pengar. Jag vill vara överallt imorgon! Men jag blir hemma och tjänar pengar istället. På kvällen vill jag däremot ha roligt. Öppen för alla förslag, hör av er!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0