Festar du, så festar jag!

Publicerat: 2009-06-20 Kl: 18:36:52 | I kategori:


Igår hamnade vi som sagt i Öregrund, huvudsällskapet igår var Mark, Rasmus och Angelica :) Träffade många trevliga människor och hade rätt trevligt. Mycket folk var det där, om inte annat! Lite kallt blev det kanske närmare småtimmarna, så ikväll blir det minsann jeans, eftersom man ska till Lövsta :)






Kom hem typ halv 4 imorse och sov till halv 11 ungefär. Kunde inte sova längre.. Tror att det var för att jag var så otroligt hungrig, för efter att jag hade ätit sov jag två timmar till. Sen blev det stallet! Båda hästarna var leriga topp till tå och pigga. My boys!

Nu sitter jag här, ska duscha snart och ta reda på när vi ska åka till Lövsta. Hah :) Vi ses där, skulle jag tro! Alla ska dit verkar det som. Btw, lite bilder från igår finns på min bdb! Blev inte så många, glömde bort att jag hade en kamera, hah!

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0