I believe in miracles!

Publicerat: 2009-06-16 Kl: 17:54:21 | I kategori:


Gårdagen blev inte så händelserik, sjuk och trött var jag. Så det var skönt att bara ligga hemma i sängen och sova tidigt även om det kom upp erbjudanden under kvällen som lät trevliga. Men idag mår jag bättre, känner mig lite seg när jag anstränger mig, får nästan lite flashbacks, dåliga järnvärden.. Men det kan inte vara det, det får inte vara det igen. Anyway, bara varit i stallet idag. Fick Helena att följa med mig ut i skogen på en av mina hästar, eftersom jag inte orkade skritta ut på två stycken efter varandra och sällskap tycker både hästar och ryttare är trevligt. Sen hamnade jag hemma framför tvn. 

Nyss klev jag ut ur duschen, ska försöka fixa till mig lite och sen ska jag till stallet en snabbis. Nicole kommer över sen. Och vad vi kan tänkas hitta på vet jag inte riktigt än. För övrigt känner jag mig inte så taggad på midsommar, blir det dåligt väder tänker jag minsann sitta hemma. Hah!

Aja,
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0