I miss you, my friend..

Publicerat: 2009-06-07 Kl: 21:22:19 | I kategori:


Igår åkte vi trots allt till Karholm och det var nog tur att man inte hade några förhoppningar, för då kunde det ju bara bli roligt. Och ja, det ända som var roligt var att träffa människor, annars var det rätt tråkigt faktiskt. Bilder från igår på min bilddagbok, som vanligt! SJacobsson @ bilddagboken.se :) Fick skjuts hem av snälla Emil, tack!

Det blev ju självklart lite sömn eftersom jag skulle upp tidigt och ha stallet. Var i stallet vid klockan 7 och kom hem strax före 10, då var jag klar med allt. Och då somnade jag och sov till halv 2, skönt! Åt en sen lunch framför en rolig film som fick på fyran. Sen blev det stallet strax före 4, ta in alla hästarna, sen red jag båda mina odjur. Och de är ju bara för söta! Kommer galopperandes i hagen när man visar sig, jag älskar mina pojkar! <3 Mirantos trimmades i ridhuset och Prince skrittade ut. Jag är taggad till tävlingen nästa helg, det ska bli roligt! :)

Nu kom jag ganska så precis hem, har kvällsfodrat hästarna. Men jag ska nog ta och sova snart. Nu är det sista rycket inför sommarlovet! Kort vecka, skööönt. Fest på onsdag, kanske, det låter bra.

Sleep well!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0