Klart att man gör allt för att fly från verkligheten..

Publicerat: 2009-06-21 Kl: 12:58:01 | I kategori:


Nu sitter jag här, helt sliten efter tre kvällar med alkohol och lite sömn. Blev lite nostalgisk när jag hörde genom telefonen vad Emil lyssnade på igår, så sitter här och lyssnar på 7 års olycka. Har verkligen inte lyssnat på dem på flera år, men ändå så sitter låttexterna där. Sjukt att man minns! Massor av minnen som bubblar upp..

Igår hamnade vi i Lövsta, hade verkligen roligt igår! Roligare än i Öregrund faktiskt. Träffade verkligen alla möjliga människor. Så igår hade jag sjukliga skrattattacker, blev lite svartsjuk (vet inte varför?!), blev bitter, blev glad, kall, blev varm, full.. Ja, allt du kan tänka dig! Sen glömde jag helt bort kameran igår, så jag gav bort den eftersom jag var så dålig på att knäppa kort. Måste säga att det var en riktigt dålig fotograf. Men de bästa bilderna hamnar på min bilddagbok. Och när jag kom hem var jag så extremt hungrig, så gjorde en macka till mig själv. La den på bordet, där antagligen Pistola hade legat. Det var som en matta under macka när jag tog upp den igen, fyyy så äckligt. Dumma katt! Mysigt. Not.

Vad som händer idag vet jag faktiskt inte.. Någon som vill göra sällskap ikväll? Öppen för förslag! För övrigt ska jag till stallet typ nu. Motionera mina älskade hästar. Och så ska jag visa Gustav för några spekulanter ikväll. Imorgon ska jag till Cissi och hoppa lite. Hoppa på hennes gräsbana inför Sundsvall :) Så på torsdag åker jag till Sundsvall och tävlar..


Hör av er!


/ sandrajacobsson



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0