Life is short,

Publicerat: 2009-06-23 Kl: 12:56:59 | I kategori:


Det är helt otroligt väder utanför fönstret och jag tänkte när jag vaknade, "yey, idag ska jag ut och sola!". Jag stod ut i 40 min, sen trodde jag att jag skulle dö. Så otroligt varmt! Så jag hamnade härinne istället, framför datorn. Jag har fördrivit tiden med att läsa en massa bloggar och halkade även in på tjejens blogg som blev mördad för någon vecka sen. Ni borde alla veta om det.. http://thresrojo.blogg.se/ - för er som också vill läsa. Jag tycker det är så himla hemskt, det som har hänt. Det får mig verkligen att tänka på hur kort livet verkligen är, det kan verkligen ta slut när som helst. Men att bli mördad innan man ens har fyllt 16 år av lika gamla "kompisar" på grund av svartsjuka är kanske inte så man tror att livet kommer sluta. Ta vara på tiden! Usch, jag blir nästan mörkrädd, vart är mänskligheten på väg? Dagens ungdom?

För övrigt ska jag väl till stallet snart. Ska ut och skritta på mina hästar i det fina vädret. Vad som händer ikväll har jag ingen aning om än. Men det visar sig :) Ha det bra allihopa!

/ Sandra Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0