Little Prince & Mirantos T <3

Publicerat: 2009-06-09 Kl: 22:06:01 | I kategori:


Mirantos gick verkligen minst lika bra som Prince idag på träningen. Så otroligt underbara hästar jag har! Mirantos hoppade banan på 130 och nått hinder låg på närmare 140, och hästen hoppar ju bara helt otroligt! Så alla tre hästarna känns bra inför tävlingen i helgen. Speciellt mina två, de känns bättre än aldrig förr. Även jag, känner mig på topp. Så på torsdag kväll åker vi till Gagnef i Dalarna och kommer hem på söndag. Carro, som är fodervärd till Suppan, följer med som hästskötare vilket är jätteroligt! :D Jag ska fortsätta bearbeta min pappa om Sundsvall också, eller prata med Inga.


Little Prince


Mirantos T


Killigrews Easy Thing

För övrigt har jag jobbat idag och imorgon är min sista dag, sen är det sommarlov! Men den dagen kommer nog större delen att gå åt till att gå till skolan. Jag ska lämna tillbaka lite böcker, nycklar och en blankett så att jag äntligen blir utskriven därifrån osv. Sen har jag tjockat en massa onyttigheter idag. Ullis bjöd på tårta, mamma på godis med min matlåda och mina barn på fika. Fick en massa sommar-kramar av mina barn, sista gången idag för den här terminen. Fick även lite småpresenter :) Anyway, nu ska jag ta och sova. Trött som vanligt. Blir nog fest imorgon också, roligt!

Just ja! Läsarstatistiken ökar ständigt. Och jag undrar vilka alla ni är som läser min blogg. Jag får ibland höra att den jag minst trodde läste den, gör det. Jag undrar vad som är så intressant med mitt liv egentligen, hah!

/ Sandra Jacobsson
Kommentarer
Postat av: Sara

så roligt att höra att det går bra för den fina vita :) och prince! hoppas verkligen det går super i gagnef! håller alla tummar! :D

Kramar.

2009-06-10 @ 09:51:33
Postat av: Matilda

jag läser alltid din blogg:p

2009-06-11 @ 10:24:05
URL: http://matildasnowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0