Midsommarafton!

Publicerat: 2009-06-19 Kl: 13:44:02 | I kategori:


Igår hamnade vi hemma hos Mark på lite chillfest, så att säga. Lite killar, jag och Angelica. Haha! Sen ramlade Nicole in också, trots att hon var en bitch och skulle ligga hemma och sova sa hon. Haha! Hon blev mitt sovsällskap för tredje natten i rad. Börjar nästan få flashbacks till sommaren 04. Anyway, så hade vi ganska trevligt och lite bilder hamnar som vanligt på min bilddagbok.

Vi sov bra länge idag. Klev upp och åt midsommarlunch med my little family. Sen gick vi ner och solade. Nu ska jag hoppa in i duchen snart, för sen blir det tåget till Uppsala med lite friends och äta och så. Sen åker vi till Öregrund! Där kommer jag befinna mig ikväll. Båda kameran och telefonen är med! Jag hoppas på en trevlig kväll! :)

Imorgon blir det Lövsta också.. Haha, precis som förra året :) Min midsommarhelg ser precis likadan ut. Undrar om den kan slå förra året? Ha det så jävla bra idag/ikväll allihopa! Hoppas att ni får uppehåll också. Men det ska inte regna, så var lugna.

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0