NEJ! 090624

Publicerat: 2009-06-25 Kl: 00:19:45 | I kategori:


Hur lyckas man?! Jag missade att skriva blogg, så nu kommer det här hamna på fel datum, fuck! Anyway!

Snabbt inlägg! Idag har jag umgåtts med en bra människa hela dagen, som försökte övertala mig att följa med honom och hans kompisar och grilla sen, men det blev mat på Brorsans med Martina och Angelica ist :) Kvällen har spenderats framför datorn med en rolig människa. Kan aldrig sluta skratta! Tiden har bara runnit iväg..

Imorgon (senare idag) ska jag till Sundsvall på tävlingar, men hinner nog skriva ett snabbt inlägg innan jag åker!

SOV GOTT
Kommentarer
Postat av: Caroline ♥

Hej.. fin blogg!!

ska vi följa varandra på bloglovin?

2009-06-25 @ 00:37:31
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0