Party på en onsdag, ärligt talat..

Publicerat: 2009-06-11 Kl: 09:15:19 | I kategori:


Hahah, alltså.. Jag vet inte vad jag ska säga! När jag vaknade började jag med att asgarva åt mig själv, vilken kväll det blev igår. Jag blir alltid som fullast när jag inte har egen sprit, "jag ska inte dricka ikväll" - jojo, hur blev det med det egentligen?! Hahah! Nej, det slutade med att man ligger och spyr. Man ska inte dircka mycket stark sprit utan att känna efter. Även om jag var jättefull, kändes det som om jag hade koll. Men som vanligt när man tittar i kameran inser jag, "nej, Sandra.. Du hade noll koll!"  (liiite bilder från igår på min bdb)


Anyway, idag ska jag iväg på tävling. Tur att jag aldrig blir bakis! Då hade den här dagen varit helt förstörd eftersom jag har tusen saker att göra idag. Så nu ska jag hinka i mig några liter vatten, äta frukost och åka till stallet. Och ja, jag kommer antagligen inte ha någon dator i helgen, så vi hörs på bloggen på söndag kväll om jag hinner skriva nått eller helt enkelt på måndag!

Jag kommer befinna mig i Dalarna i helgen med tre hästar. Och det uppskattas när ni hör av er :) SMSA/RING mig i helgen!

/ Sandra, som aldrig blir bakis hur mycket hon än dricker.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0