Snaaaaaaaaart sommarlov!

Publicerat: 2009-06-08 Kl: 21:30:50 | I kategori:


Jag orkar verkligen inte skriva, har ingen lust, men jag måste.. Jag vill duscha och sova nu, men mamma ockuperar alltid badrummet i 100 år på kvällarna. Ibland skulle jag vilja byta föräldrar. Min pappa hade visst ingen lust att skjuts mig till Sundsvall, så blir väl ingen tävling då :( Ingen annan som vill köra mig?! - åhh, så enkelt det hade varit om jag hade mitt egna körkort nu!

Prince gick helt otroligt bra på träningen idag däremot, känns kanon inför Gagnef! Hoppade som en riktig prins :D Hoppas Mirantos går minst lika bra imorgon :)
Kommentarer
Postat av: Marre

Men gumsan vem vill egentligen till sundsvall? Jag missar också det, en kompis som gifter sig på lördagen och det får jag ju inte missa... Kul att du ska till gagnef iaf! meeting? vi cs där

2009-06-09 @ 09:25:36
URL: http://www.metrobloggen.se/sweet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0