Spöken, finns dom?

Publicerat: 2009-06-29 Kl: 23:23:42 | I kategori:


Idag har jag sovit bra länge och det var väääldigt skönt och välbehövligt. Och den här dagen har jag bara tagit det lugnt. Började med att packa upp väskan efter helgen och städa lite. Sen la jag mig i solen, med mp3n och en bok om spöken. Läste tills jag började bli lite rädd, haha! Sen tog jag en kall dusch och drog till stallet.

Putsade alla mina saker, grundligt och plockade iordning allting efter helgen och tvättade lite saker osv.. Mockade och fyllde på vatten också, som vanligt. Sen kom veterinär Per och vaccinerade hästarna. De fick tänderna kollade och raspade också. Haha, drogade hästar är roligt!

Det blev en sallad på Tierps video&pizza också på kvällen. Resten av tiden har jag spenderat här, framför datorn. Imorgon blir det stan med Martina!

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0