Sundsvall Summer Horse Show!

Publicerat: 2009-06-25 Kl: 09:27:56 | I kategori:


Hej och hå, här försover jag mig! Satt upp vid datorn till klockan blev alldeles för mycket. Det finns en människa som gör det svårt för mig att slita mig därifrån. Aja, nu kommer jag bara få stressa lite, men det är luugnt! ;)

Idag åker jag till Sundsvall med hästarna. Vi åker klockan ca 14, så innan det ska jag packa åt mig själv, packa hästarnas saker, duscha hästarna och putsa. Rider gör jag när vi kommer fram. Det skulle även vara veterinärbesiktning på kvällen, så tänkte hinna med att besikta dem också, så att det är klart. Sen tävlar jag fredag-söndag. Jag hoppas på en bra helg! Men båda känns väldigt pigga och färscha. Sen ska hästarna få vila någon vecka innan jag åker till Cissi.

Anyway, tycker att ni borde höra av er! Nu måste jag klä på mig, äta frukost och packa! Hörs på bloggen på söndag kväll eller måndag.

/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0