svett svett svett..

Publicerat: 2009-06-30 Kl: 23:16:16 | I kategori:



Idag sov jag lagom länge. Började dagen med att laga mat åt mig själv, sen duscha och fixa till mig. Skulle till stan och sen möta upp Martina därinne. När jag kommer ut till garaget upptäcker jag att det är ingen cykel hemma och 10 minuter kvar innan tåget skulle gå, snacka om stressad! Men jag hann, tro det eller ej! Tur att det var svalt på tåget, säger jag bara. Träffade på någon som visste vem jag var och försökte sälja en massa saker till mig som mina hästar borde käka. Orka.

Väl inne i stan började vi med att käka sallad, gott gott! Träffade på Sebbe också :) Sen blev det shopping. Blev en del inköp, bra! Sen blev det en glass och tåg hem. Vi ångrade oss när vi tog direkt tåget istället. Men vi hade tur som träffade på en trevlig engelskman som payade Martinas biljett. Varför är inte världen full av godhjärtade människor?! Åh, ville bara ge honom en stor kram! :'D

Sen blev det stallet. Tittade lite på träningarna och fixade med hästarna. Hade kvällsfodringen. Sen har kvällen spenderats här. Men det verkar som om jag får sovsällskap, najs! :)

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Martina

Följa varandra via bloglovin?

I så fall skriv tillbaka när du lagt till mig så lägger jag till dig :)



Sjukt fint hår du har och de var skit coolt med rosa slingor :D

2009-07-01 @ 21:56:41
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0