Vattenkrig

Publicerat: 2009-06-10 Kl: 12:16:54 | I kategori:


Nu har jag nyss ätit lite lunch, och det smakar alltid godast när man har lagat maten själv även fast det egentligen inte alltid är så himla lyckat. Men när man har gjort det själv, känns det alltid bra. Haha! Det blev köttbullar, makaroner och ketchup, för den som undrar :) Genomblöt är jag också! Varit till skolan idag, skulle lämna tillbaka lite saker. Böcker, datorn, nycklar och få en blankett påskriven av rektorn (som är rädd för mig). Insåg att det var vattenkrig när jag kom, men jag smet in innan jag blev blöt. Gick förbi min numera förra klass som satt och hade lektion. Orkade bara heja på några av dem. Men sen när jag skulle hem och ut, fick några söta teknik treor syn på mig. Det blev glada och se mig, vilket betydde att jag inte hade nått annat val än att bli blöt. Man tackar grabbar! En hink med vatten är ju precis vad man vill ha på sig liksom. Glad att jag inte ansträngde mig alltför mycket till att fixa till mig innan jag gick dit, hah!

Nu ska jag till jobbet. Sen ska jag rida Prince, Mirantos vilar idag. Sen tänkte jag ner och sola eftersom det aldrig finns någon sol ute. Jag och Isac har en competion också, jag tänker inte förlora, jag ska vara brunare än honom. Sen när mamma kommer hem ska vi in till Gävle, massa härliga rabatter på Ryttarstugan, så ska dit och kanske investera nått.

Ikväll blir det fest! Så man skulle kunna säga att den här dagen är planerad till fullo :) Och imorgon är det torsdag, då kommer jag ha väldigt mycket att göra. Lär nog planera i detalj, så att jag verkligen hinner med allt. Jag är rätt bra på att bli optimistisk när det gäller tiden och jag hatar att stressa. Ser ut som om det ska bli dåligt väder i helgen också, inte så kul direkt när man ska tävla, men jag hoppas på en lyckad helg i varje fall.

Aja, nu ska jag byta om och kila till stallet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0