You are the issue.

Publicerat: 2009-06-06 Kl: 18:37:50 | I kategori:


Jaa, dagen igår.. Madde och jag var själva återigen, mycket att göra! Natta var i Strömsholm och likså Ullis. Så hade Ullis hoppgrupp. Riktigt roligt! Efter det red jag båda mina hästar. Red lite på Angelicas ponny Jettan också. Hoppade lite på henne också, rolig ponny! :) Efter det var det bara hem och duscha. Sen blev det slökväll med Emil, Angelica och Pontus. Äta chips, godis, titta på film och prata skit.

Imorse när jag vaknade hade jag verkligen ingen lust att gå upp, vill bara ligga kvar och sova, ett sommarlov är välbehövligt kan jag ju säga. Tur att det är nära nu! Aja, var i stallet strax före 10, hoppade Gustav som var jättefin. Och sen blev det lite vimsa omkring och känna att man inte hade någon koll alls inför familjedagen som började klockan 12. Natta och jag hade inte ens bestämt oss vad vi skulle klä ut oss till, haha! Så vi klädde på oss lite allt möjligt och såg allmänt fula ut. Hoppa lilla Peggy på maskeradhoppningen, inte ofta man hoppa C-ponny, haha.. Vi vann inte för bästa utklädnad, men vi var i varje fall snabbast ;)Sen hade jag prova-på-ridningen. Både mamma och Lena red, imponerad!Sen red jag båda mina hästar. Prince trimmades lite i ridhuset, kanonfin! Mirantos fick ut och busa i skogen :D

Nu kom jag nyss ut ur duschen. Ska väl välja kläder och fixa till mig, sen kommer Angelica och kanske Martina. Sen drar vi nog till Karholm, tror jag. Har inga förhoppningar alls om kvällen, kanske blir det kul, kanske blir det dötråkigt. Who knows^^ Imorgon har jag stallet också, uschaa.. Får aldrig sova!

Aja, puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0