Det snöar?!

Publicerat: 2009-03-10 Kl: 07:38:12 | I kategori:


Det snöar och blåser asmycket ute, känns ju helt underbart att försöka cykla till ridskolan snart. Not! Jag som trodde det här vände och gick mot ljusare tider. Jag vill ha vår! Eller ja, helst av sommar och sol. I år har det i varje fall varit en riktigt vinter, det har vi väl inte haft på flera år?

Nu har jag duschat och ätit frukost. Jag känner mig precis som igår, helt okej just nu, förutom att jag hör min egen puls. Om jag tänker må konstigt idag också, blir jag galen. Jag orkar inte, jag vill vara som vanligt! Jag ska försöka dricka mycket vatten idag, hade jag tänkt, det kanske hjälper^^ Aja, måste klä på mig och dra nu.

Ikväll blir det till att ha mina lektioner och sen rida tre hästar på hoppträningen. Hör av er! Speciellt du! Du vet nog vem du är..


En liten uppdatering..
15.31

Jag måste bara skriva lite här, känner mig så aaarg. Jag var och klippte mig nyss, det blev bra! :) Men till saken.. Hos frisören mötte jag Tunfalk, har aldrig varit med om omstädningare människa när han ska klippa sig. Haha! Satt och lyssnade på honom och skrattade lite åt honom. Efter när jag var färdig möter jag Joel utanför, pratar lite med honom och han bjuder på tuggummi, fred och kärlek! Sen skulle han åka med bussen hem, hinner bara gå några meter så springer Stefan bokstavligen på mig. Bråttom till bussen. Hade han inte haft det, hade jag rent ut sagt ställt mig och stampat på honom. "Jag har jättebråttom, jag ringer dig sen!" - Jo, tjenare du..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0