Don´t feel good

Publicerat: 2009-03-12 Kl: 17:38:59 | I kategori:


De senaste veckorna har jag mått dåligt och det blir fanimej bara värre, så ska ner till akuten nu.. Kuuuuuuuuuuuuul.. Uppdaterar mera senare! :)


Uppdatering, klockan 23.31

Jag vill börja med att säga att akutmottagningen i Tierp kan dra sig någonstans. Jag ska aldrig åka dit igen, fy fan. Helt värdelöst. De tror att man är någon vek jävla hypokondriker. Jag höll på att börja gråta att efter fyra timmar väntan/plågan får veta att alla mina problem, extrem huvudvärk 24/7 i flera veckor, yrsel, illa måeende och orkeslöshet beror på spänningar i nacken?! Men istället för att gråta började jag skratta, det var verkligen skrattretande. Dumma jävel. Efter lite diskussioner fick jag ta blodprov. Och jag säger bara, DÄR FICK DU! Dumma doktor, det är fel på mig. Så imorgon blir det till labbet på sjukhuset och ta ännu mera prover osv. Så jag får inte äta någon frukost imorgon heller. Sen får vi se om det blir blodtransfusion. Det lät så på de värdena det fick fram idag iaf. Sen fattar jag inte vad som tar som tid därinne? Jag tror seriöst att dem bara sitter och fikar därinne.. Tierps sjukhus är helt jävla värdelöst. Att jag aldrig lär mig.

För övrigt har jag bara legat hemma idag, verkligen inte mått bra. Tyra Banks show om tonåringar som vill ha barn fick mig att bli irriterad. 12 år och har haft sex med tre killar redan, skrämmande. Vart går utvecklingen egentligen? Jaja, saknat mina hästar idag däremot. Inget jobba på kvällen heller. Jag hoppas att barnen skötte sig med Natta. Och umgås med min vän blev det ju såklart inte heller. Pratade lite med honom i telefon nyss bara, kanske ses imorgon istället.

Aja, ska sova snart! Puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0