En perfekt söndag

Publicerat: 2009-03-29 Kl: 22:26:02 | I kategori:


Den här dagen har verkligen varit helt perfekt.

Jag och Angelica sov verkligen hur länge som helst och det var så otroligt skönt. Gårdagen var en lång dag, så det var verkligen skönt att sova. Vid klockan 14 tittade jag på klockan och konstaterade att man kanske borde ta och kliva upp, haha! Vi drog en pizza till frukost, sen gick vi och solade och en promenad hem på det. Alla tiders! Jätteskönt att röra på sig. När jag kom hem bytte jag bara om och stack till stallet. Red Pirrprr som var jättefin. Han fick sig en genomkörare. Gick upp och läste ridsport i caffis medans det var en lektion i ridhuset, sen red jag lille Prince. Angelica kom in i ridhuset också med Jettan som Prince var tokrädd för(?!), knäppishäst. För övrigt var han rätt fin. Sista dagen som jag hinner trimma innan Umeå och hästarna känns kanon! Imorgon ska Prince hoppa och Mirantos får skritta ut, på tisdag gör vi tvärtom.

Jag kom hem runt 20.30 nu då.. Käkade lite och sen har jag bara slöat framför tvn. En jävligt bra söndag alltså! Jag känner mig pigg och utvilad, taggad till torsdag! Förhoppningsvis får jag umgås med en bra människa imorgon också.

/ SJacobsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0