feeling stronger

Publicerat: 2009-03-16 Kl: 20:27:19 | I kategori:


Redan idag mår jag bättre än vad jag har gjort på flera veckor! Bara att huvudvärken är borta är skönt. Jag kan också gå upp för trappan utan att dö, tänk vad lite tabletter kan göra.


Igår longerade jag grabbarna, fin fina! Och idag skrittade jag ut på dem.. Och Mirantos fick skippa sadeln, tokpigg var han däremot. Prince var också på g idag. Haha! Suppan red jag lite på, även hon kändes pigg och fin. Imorgon ska jag ta henne till ridskolan, så kan jag trimma lite mera ordentligt. Men mera än så orkar jag nog inte, så longerar nog pojkarna imorgon också.


Annars har det inte hänt nått speciellt idag, sjukskriven som sagt. Tandläkaren har jag varit hos däremot idag, inga hål. Bra bra! På lördag är det tävling! Umeå närmar sig och jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0