Fredag

Publicerat: 2009-03-06 Kl: 21:59:29 | I kategori:


Jaa, då var det fredag idag då. Äntligen helg! Jag är otroligt trött idag, verkligen jättetrött. Jobbat hela dagen och ridit tre hästar. Jag trodde att kvällen skulle bli lugn och ensam. Men inte då, träffade på Nicole som kom och våldgästade. Filmkväll stod på schemat. Men det blev snabbt ändring på det och nu sitter vi och väntar på skjuts till Söderfors. Där ska det tydligen vara fest. Tacka mig brudar om det kommer dit 15 vilsna pojkar. Hahah! Jag vet inte hur jag ska överleva kvällen, sjuuukt trött. Upp tidigt imorgon också, men som Johannes sa, "man lever bara en gång", så sant så. Sova får jag göra i graven. Nu har jag minsann inte tid med det.

Som vanligt, vi får se hur min fredagkväll slutar. Kan ju bli spännande, de brukar ju sluta knäppt. Aja, nu ska jag gå och sminka mig och försöka tagga till.

/ Sandra Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0