How do you sleep

Publicerat: 2009-03-27 Kl: 23:52:36 | I kategori:


Haha, vilken dag. Det har till större del kretsat till Umeå. Ordnar det sig inte börjar jag gråta..

Anyway, tog tåget och mötte mamma i Uppsala efter hon slutat jobbet, sen åkte vi och shoppade lite på Hööks och sporren. Köpte en massa saker, men hade presentkort på 2000 så jag gjorde verkligen bra affärer. Så nu har mina boys fått lite nya fina saker. Vi tjockade mat på Max också, haha! Runt klockan 19 kom jag till stallet. Red ut på en GALEN Mirantos, som fick busa av sig i ridhuset sen. Eller ja, snarare motionera av sig. Prince var också pigg, men inte galen. Trimmade lite i ridhuset och jag orkade, jag kände mig inte helt slut. Tänk vad lite piller kan göra! Helt underbart! :D

Nu ska jag ta och sova, upp tidigt imorgon. Klockan 8 ska jag möta Angelica på stationen, vi ska in till Stockholm och shoppa. Jag ser verkligen fram emot det! Åh, så kul det ska bli! :D Vad kvällen bjuder på är inte riktigt bestämt, men sällskapet är bestämt. Jag hoppas att det blir en bra kväll. Jag vill bara att tiden ska gå fort nu, jag längtar till nästa helg!

För övrigt som ni har märkt har jag inga pengar på telefonen, jag är inte dissig. Men jag ska ta och fylla på imorgon! :)

/ Sandriiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0