I hate this part

Publicerat: 2009-03-09 Kl: 21:56:54 | I kategori:


Idag har jag mått helt mysko. Jag vaknade och kände mig helt okej, sen när jag kom till stallet på morgonen, vek sig benen och jag mådde jätteilla. Och så har jag mått hela dagen, mått illa, huvudet har känns tungt och totalt orkeslös. Trots att jag sov 12 timmar på natten, låg en timme på soffan på ridskolan och försökte må lite bättre och gick hem tidigare, klockan 13 och sov fem timmar till hemma. Jag fattar inte vad det är för fel på mig? Varför får jag inte känna mig frisk och full av energi som vanligt. Jag som brukar känna mig outtröttlig. Nu känner jag mig helt matt, orkar ingenting. Ställde mig på vågen imorse också, gått ner en massa kilon också. Varför det?! Usch..

Suppan har iaf känts hur fin som helst både igår och idag! Helt galet vad fin hon har varit! :) Imorgon är det hoppträning med Gustav, Mirantos och Prince :) Sista träningen inför tävlingen på lördag. 110 och 120 med alla tre. Umeå närmar sig, första omgången i elitserien. Jag längtar! :D Och imorgon ska jag klippa och färga håret också.

Nu ska jag nog sova igen.

/ Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste ta det lite lugnt babe, låter lixom inget vidare det där ju ;o

2009-03-09 @ 23:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0