Love is wierd

Publicerat: 2009-03-25 Kl: 21:17:24 | I kategori:


Idag har det varit en bra dag, en huvudvärksfridag UTAN värktabletter. Det går åt rätt håll! Bara några dagar kvar med penicillinet också. Jag har extremt träningsvärk idag däremot och känt mig helt matt. Mina muskler är på semester, tror jag. Hur som helst har jag skrittat ut på mina grabbar idag, fick sällskap av Angelica när jag red Mirantos också. Trevligt värre! Igår var jag som sagt med och hoppade lite grann på träningen, då hade jag inte suttit på en häst på en vecka. Och order från Cissi, min tränare, för att jag ska vara så fit for fight som det bara går inför Umeå ska jag rida så lite som möjligt. Pratade med Natta idag och hon ställde gärna upp och red mina hästar i helgen. Men att skritta ut är inte så speciellt ansträngande för mig, om man säger så. Imorgon vilar dem i varje fall. Och eftersom jag missade två tävlingar nudå, så får jag ändra min plan lite. Prince får hoppa lite grann på måndag på specialidrotten och Mirantos lite grann på träningen på tisdag. Sen på torsdag nästa vecka åker vi upp till Norrland. Förra året åkte jag ensam i lastbilen med 6 hästar, mamma och pappa UTAN radio i 9 timmar. Kul. Not. Så jaa, jag hoppas att jag slipper det iaf iår.

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0