Mätt!

Publicerat: 2009-03-08 Kl: 12:46:38 | I kategori:


Haha, långt inlägg igår. Verkligen! Jag var lite stressad, mycket att göra på kort tid. Och blev ännu mera stressad när jag hörde Emil dundra upp för trappan.

Igår hamnade vi först hos någon Jimmy i Tierp. Trevligt att träffa några jag inte har sett på länge. Fick en massa roliga kommentarer också. Så jag tror att håret blir kvar. På tisdag ska jag nämligen klippa och färga håret igen. Men jag får så mycket komplimanger för håret, så jag tänker nog varken klippa av det eller färga det blont. Men jag har en ny idé vi får se om det blir så ;D Det svarta och rosa kanske börjar bli lite uttjatat.. Hur som! Vi fick skjuts av snälla Philip till Vendel. Hämtade upp Sandra i Örbyhus också, längesen jag träffade henne, typ 10 år. Galet att se henne igen! :) I Vendel träfffade jag flera fulla människor och såna som jag inte har sett på ett tag. Det hände inget nämnvärt, så efter Vendel blev det Bennys. Hungriga grabbar! Och sen hade jag lite kvalitetstid med Philip, sen hem och sova! Bilder från igår finns på min bdb, sjacobsson @ bdb.



Nu har jag precis ätit frunch. Sov så länge jag bara ville. Men jag kände mig verkligen inte hungrig, fortfarande mätt sen igår. Haha, så nu är jag ännu mättare, tjockismiddag. Ska väl till stallet snart och visa Gustav för några spekulanter. Sen kommer Anna och rider Mirantos. Igår red hon Prince och det gick skitbra! :) och sen ska jag väl ut till Suppan och motionera henne. Kvällen kommer nog vara slö. Kanske titta på Beck och bara ta det luugnt. Gårdagen var hård. Ha stallet = kliva upp jättetidigt och rida en massa hästar och sen festa på kvällen. Då blir man minsann trött.

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0