Nothing else I can say

Publicerat: 2009-03-22 Kl: 20:11:49 | I kategori:


Jag har inget roligt att dela med mig av, mår bara dåligt. Akuten idag igeeeeeeen.. Imorgon ska jag till Akademiska i Uppsala också. Sjukhus hela tiden, jag vill bli bra!

Igår var det roligt, minus att jag hade jordens huvudvärk hela tiden bara. Mycket folk kom till Nicole. Bilder på min bilddagbok, som vanligt.

Det finns en människa som jag kan slå ner, det var nära att jag slog honom igår. Men vad gör jag? Jag tar emot en kram från äcklet.

Umeå närmar sig och det känns inte så bra. Känns inte som om jag är uppladdad inför det, om man säger så. Man får göra det bästa av situationen!

Nu är det snart Beck och jag får nog sällskap. Najs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0