Party tonight!

Publicerat: 2009-03-21 Kl: 18:38:30 | I kategori:


Jag känner mig nästan sjukare idag, vafan är det här?! Men jag har planerat, jag ska minsann till Nicole ikväll. Min telefon har gått varm idag, många som vill åka till Nicole ikväll. Haha! Det kommer nog bli roligt, trots att jag mår skit och har världens huvudvärk just nu. Men jag överlever väl! :) Snart kommer min partypolare Emil, sen drar vi ut i skogarna någonstans kring Tierp. Haha, och stackars taggade Emil när han ringde tidigare idag, sa han, "Jag känner knappt igen dig, du som alltid är så pigg och glad!" - Jag är sjuuuuk.. Det suger! Jag vill ha tillbaka min röst!

För övrigt har Suppan åkt till Norrtälje idag, bra ställe, bra tjej. Det här känns bra! Jag hoppas att det blir bra också! Och Anna har ridit mina hästar idag, jag antar att det har gått bra :)

Men nu måste jag fixa till mig, jag är redan sen i min planering! Ha så kul ikväll allihopa!

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0