Sick and tierd

Publicerat: 2009-03-14 Kl: 21:37:03 | I kategori:


Jag slapp vara ensam igår, ett pratglatt sällskap fick jag. Tjocka framför tvn och bara ta det lugnt var precis vad vi gjorde. Ví gick och la oss lagom sent och så sov vi typ jättelänge. Jag duschade på morgonen och sen blev det slöandes i soffan, äta frukost osv.. Sen var jag tvungen att kila till stallet. Snälla Anna motionerade båda mina hästar. Jag tittade på och blev galet ridsugen. Så jag hoppade upp och travade lite på Mirantos och efter två varav var jag jätteandfådd. Jag säger då det! En hel vetenskap att ta sig upp för trappan bara. Men jag känner mig bättre idag, jag kan till exempel stå upp idag utan att svimma. Hahah, knäpp "sjukdom" det här. Förhoppningsvis kommer Anna imorgon också och rider mina grabbar. Annars blir det longering för dem. Sara red Suppan igår, bra! :) Idag får hon vila, så rider Sara henne imorgon också. Jag skulle egentligen tävlat idag med tre hästar i Falun, 110 och 120, men nu blev det ju inte så. Satsar på att komma iväg nästa helg istället! :)

Nu sitter jag och tittar på melodifestivalen. Kul jävla lördag kväll. Jag hade lovat att följa med att festa, men jag var tvungen att vara svikarn. Jag vill jättegärna, men jag orkar inte vara uppe och röra på mig. Haha! Sovit tre timmar har jag gjort på eftermiddagen också. Men så länge jag sitter eller ligger ner känner jag mig jättetaggad! åhhhh.. Aja, hör av er! Fast det gör ni så bra redan, men ändå ;D

/ Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0