Snöslask

Publicerat: 2009-03-04 Kl: 14:13:16 | I kategori:


Jag måste bara börja med att säga att det gick sjukt bra på hoppträningen igår! :D Banhoppning var det igår. Gustav hoppade en bana på ca 125, hur fin som helst. Och sen hoppade jag Prince också på en bana på 120-130 och nått hinder låg på 140. Fina lilla polle! Jag är nöjd med hur jag red också. Skitkul! Imorgon ska Mirantos hoppa för Cia. Och såklart red jag Mirantos igår också. Jättepigg! Och så hade jag mina lektioner. Bestämde mig för att de skulle få rida ut, men ångra mig i samma sekund, jag fick pulsa i rätt mycket snö och få träningsvärk i vaderna. Så den andra gruppen fick köra lekar i ridhuset istället. Nästa vecka gör vi tvärtom.

Idag har jag jobbat hela dagen och nu ska jag ut och skritta på Prince, sen ska jag hem och duscha och äta, sen blir det Uppsala med elitlaget! Sara rider Mirantos ikväll i ridhuset. Och för övrigt så känner jag mig inte riktigt frisk ÄN! Jag hatar det.. Jag vill bli bra nununununu!

Haha, jag har ramlat av idag också. Bra där! Red en lektionsponny som blev arg på mig och kastade av mig, så det kan gå. Haha!

Men men, nu ska jag som sagt ut och rida Prince. Ha det så jävla bra allihopa! :D

/ Saaaandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0