Söndag!

Publicerat: 2009-03-01 Kl: 15:08:28 | I kategori:


Japp, nu sitter man här igen. Upp rätt tidigt idag då, som sagt. Hade stallet. Så mamma och pappa har hjälpt mig med det. Men snacka om slöa människor. Jag skulle aldrig anställa dem på nått jobb, hittar på en massa andra saker istället för det som kanske är lite jobbigt men som verkligen måste göras. Nu kanske jag inte ska klaga på dem, de var ju trots allt där och hjälpte mig. Men ändå! :D Red Nisse innan lunchen när stallet var klart, trimmande i ridhuset. Fin fin! Sen fodrade vi hästarna och käkade lunch själva på Torino. Sen har jag varit och ridit Suppan. Riktigt pigg idag! Och övningskört en massa också. Nu är jag alltså bara hemma och mellanlandar lite innan jag ska till stallet och ta in dem igen och rida Prince och Mirantos :) Båda två ska trimmas i ridhuset. Ikväll ska jag nog ta mig tid för min vän Andreas.

Jag hittade lite bilder på Prince på Karros Facebook! Jättekul :D Och dessutom fattar jag ingenting av Facebook. Haha, men jag försöker förstå. Jag känner mig verkligen smart ibland.

människor delas in i två grupper, en som går före och
uträttar och en som kommer efter och kritiserar







/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0