Stay the night!

Publicerat: 2009-03-15 Kl: 11:47:44 | I kategori:


Snacka om jag är lättövertalad! Hahaha.. Jag hamnade hemma på Adamsvägen med mina tjejer. Och taggade på fest som vi var, stod vi valet i kvalet, Karlholm eller Vendel? Det blev Vendel :) Fick skjuts av snällis Philip, tack grabben! :) I Vendel var det trevligt, träffade jäääättemycket människor jag kände. Hur kul som helst! Så det blev mycket kramar och prat, även om jag tillbringade större delen av kvällen på en stol. Svimfärdiga jag. Jag som så jävla gärna ville dansa! Jag fick bli arg på en person också, det kändes så jävla bra. Även fast jag inte riktigt fick säga det jag ville, men jag forsätter en annan dag att vara arg på honom. Han tyckte iaf att vi skulle fortsätta någon annan dag, hahaha! Men jag hade kul igår, lyckad kväll! Bilder som vanligt på min bdb, jag med min rosa kamera ;) sjacobsson @ bilddagboken.se. Somnade hemma i min säng runt klockan 2. Och nu när jag vaknade hade jag mystiska röstmeddelanden från Andreas, hahahahh!

Idag får vi se vad dagen bjuder på. Jag ska iaf försöka hålla mig borta från hästryggen. Jag trycker i mig min medicin, så jag borde må bättre om några dagar. Jag hoppas att Anna kommer och rida mina hästar idag igen. Annars longerar jag dem i ridhuset idag. Suppan tar snälla Sara! :) För övrigt är det världens vårväder idag! Hur underbart som helst. Kanske umgås med någon ikväll? Någon som är frivillig? :D bara att höra av sig isf..

/ Sandra alice elisabeth Jacobsson
Kommentarer
Postat av: Frida

Hejj!:)

Jag är intresserad av suppan asså att ta henne på foder!:D

2009-03-19 @ 20:42:16
URL: http://fridajaaoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0