Stockholm

Publicerat: 2009-03-28 Kl: 23:13:31 | I kategori:


Den här dagen började med att gå upp tidigt, klockan 6! Duscha och fixa till sig.. Klockan 8 var jag vid stationen och jag och Angelica tog tåget till Uppsala, bytte tåg där och åkte vidare till Stockholm. Därinne shoppade vi loss och jag är helt klart nöjd med mina inköp. God lunch blev det också! På eftermiddagen tog vi tåget hem och kom fram till att vi hade varit hemifrån i 10 timmar, inte konstigt att man var öm i fötterna. Jag kände verkligen att jag orkade idag, jag känner mig pigg. Jag känner mig äntligen som vanligt igen! Såhär har jag inte känt mig på väldigt väldigt länge. Bortsett från hostan då. Men man kan inte få allt ;)

När jag kom hem bytte jag bara om och sen blev det stallet. Skrittade ut på Prince med Angelica och galoppade lite i ridhuset eftersom underlaget är sämst ute. Natta trimmade Mirantos! :) Ordern från Cissi var ju att jag skulle rida så lite som möjligt inför Umeå. Det håller jag lite sådär måste jag säga.

Kvällens planer hann ändras 100 gånger (och då överdriver jag inte), men vi hamnade på någon så kallad fest hos Rasmus. Vid två gick vi hem och sov istället för att följa med till en annan fest. Jag hoppas att det var tråkigt där, haha!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0