Superseriösa bloggen

Publicerat: 2009-03-03 Kl: 11:25:09 | I kategori:


Jaa, den är seriös men igår hann jag aldrig skriva :O Hade nästan svårt att sova på grund av det :'D haha!

Igår mådde jag skitdåligt hela dagen. Jag trodde jag var på bättringsvägen, men jag mådde verkligen skit igår. Så jag red bara Nisse på specialidrotten så mycket jag orkade och sen red jag aldrig Suppan, de andra två hade som tur var en vilodag. Jag jobbade givetvis också, men det var plågsamt. Huvudvärken var helt extrem också! Ficks skjuts hem av snälla Madde däremot. På kvällen fick jag sällskap, trevligt :) Filmtittandes och prata om livets alla I-landsproblem.

Idag känner jag mig likadan, jag mår inte bra. Knäppt! Hemma från praktiken idag, lika bra att vila upp sig nu. Men jag måste ändå till stallet och ha mina lektioner ikväll och rida hoppträningarna. Men ska försöka ta det lugnt fram tills dess och knarka Ipren. Imorgon blir det Uppsala med elitlaget! :D

Kortfattat och bra på de här två dagarna.



/ SJacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0