Think big

Publicerat: 2009-03-26 Kl: 21:52:40 | I kategori:


Jag höll nästan på att glömma bort att skriva blogg idag, kan ni tänka er? Jag som trodde att det här var min tvångstanke.

Jag har inte gjort nått speciellt idag. Tagit det lugnt och njutit av att slippa äta värktabletter och klarar mig på alla andra piller bara. Jobbade lite grann på kvällen bara. Mina barn var verkligen duktiga idag! Men tjatigare barn får man leta efter, men jag tycker om dem iaf. Pussade på mina grabbar och borstade lite. Imorgon rider Natta, trimmar dem i ridhuset. Jag själv är nog inne i Uppsala då och shoppar lite hästprylar. På lördag blir det Stockholm med Angelica och shoppa kläder osv. Det ska bli jätteroligt! Kanske får träffa Therese då också. Najsigt.

/ SJacobsson
Kommentarer
Postat av: Anonym

ska bli skitkul! :'D och patrik förklarade typ för mig hur man tog sig till stan från stationen ;o

2009-03-27 @ 16:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0