What a day

Publicerat: 2009-03-31 Kl: 22:44:54 | I kategori:


Det kan hända att det här blir ett långt inlägg, jag ska försöka hålla ner det så mycket som möjligt.

Jag sov på tok för länge, åt frunch och sen fick jag skjuts till stallet av en snäll Emil. Eller ja, Ingma som han också kallas. Jag red Prince, skrittade bara ut. Fint väder, så det var trevligt! Mötte Susanna och fick sällskap av henne. Efter det åt jag någon macka och sen gick jag ner och hade mina två lektioner. Sen gav jag mig på att försöka få Mirantos någorlunda ren till hoppträningen. Träningen gick.. Hmm, jag vet inte. Sådär! Han hoppade rätt bra. Vi hoppade samma sak som igår. Hoppade banan på 120-125 och ja, inte så mycket att säga. Hoppade nått enstaka på 140 också. Jag måste bara komma ner i sadeln någon gång! Hästen hoppar för bra :D

Telefonen har gått varm idag. Den har ringt konstant! Mesta dels snack om Umeå. Det är ju bara tisdag, känns ju helt underbart att ingenting är bestämt. Höhö.. Nej, fy fan.. Aja, fast nu lät det som att det ordnade upp sig helt okej ändå. Men jag vågar nog inte andas ut förrän vi sitter där i lastbilen påväg upp. Det ska i vilket fall som helst blir kul. Jag ser fram emot det, även fast jag blev extremt otaggad när det har varit så mycket strul idag. Anyway, det ska bli spännande att se hur grabbarna går i helgen också :)

Imorgon är det mycket att göra.. Mycket som ska packas och fixas. Hästarna måste duschas också, så som dom ser ut! Haha! Så imorgon får jag inte ligga och slöa alltför mycket. Ska försöka ta mig ner på Tierp och handla lite imorgon också innan jag sticker till stallet. Sen är det torsdag och det ska bli roligt! Tagga till nu för fan!

/ Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0