All I see is you,

Publicerat: 2009-05-16 Kl: 19:02:39 | I kategori:


Nu har jag nog mycket att skriva om, så vi får se hur långt det här inlägget kommer att bli.

Igår var jag i Falun och tävlade. Hade mina pojkar med mig bara och bara Inga också. Som fick vara chaufför, mamma, filmare, hästskötare osv.. Båda hästarna gick 120 och 130. Blev alltså debut i 130 för Mirantos någonsin. I 120n petade Mirantos sista i omhoppningen, attans! Prince hade ett pet i grunden, vet inte riktigt varför. Bommen bara trillade ner, slarvisen :) I 130n var Prince kanonfin! Jag kunde bara styra runt och vi kom perfekt överallt, men han petade tvåan, men de andra 12 sprången var felfria och perfekta. Mirantos var hur duktig som helst. Han var lagom, inte galen, han lyssnade och slog till med en nolla i debuten! Det räckte också till placering. Så han var hur duktig som helst! :) Nästa tävling bli Gagnef i juni. Tre hästar med mig då, mina två och Gustav.

Det var en otroligt lång dag igår däremot. Klev upp klockan 4 på morgonen och åkte från stallet kvart över 5. Kom hem väldigt sent också. Hemma i stallet klockan 21 och hemma 21.30.. Kvart över tio sov jag som en stock! hah, vilken fredagkväll. Det blev bara Mirantos 130 som kom med på film btw och den kommer här..


Visst är han duktig?! På tre månader har han gått från 1m till 130!

Idag har jag haft stallet. Så en tidigt morgon igen. Efter att ha varit i stallet på morgonen, tog jag elva-tåget in till Uppsala med Angelica och Nicole. Det var dags för lite shopping! En trevlig dag och mycket har inhandlats. Det som är värt att nämnas är att jag äntligen har skaffat en ny telefon efter 2,5 år. Väldigt nöjd! Köpte tre jättefin klänningar också bland annat.

När jag kom hem, blev det stallet igen. Ta in alla hästarna och så.. Nu sitter jag här och dödar lite tid, ska snart tillbaka och kvällsfodra. En ensam och lugn kväll. Otroligt skönt. Imorgon tänker jag sova så länge jag bara kan!

/ Sandra
Kommentarer
Postat av: .

Men hallå? han gick äl ändå 1.20 hela förra året ?

Men Grattiz iaf!

2009-05-17 @ 00:45:29
Postat av: Sandra

Japp, det gjorde han! :) Men i år har han på tre månader gått från 1m till 130, om det nu ens behöver förtydligas?^^

2009-05-17 @ 09:18:18
URL: http://sjacobsson.blogg.se/
Postat av: Sara



tror din mamma är en lite bättre filmare, hehe men det såg ju bra ut iaf! :) grattis!

2009-05-17 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0