Big smile!

Publicerat: 2009-05-31 Kl: 18:09:09 | I kategori:


Det blev inte som jag trodde. Inget bloggande i fredags och igår hade jag inte tid när jag kom hem att blogga. Så hela två dagar har jag inte skrivit i bloggen! Galet jag som är en trogen bloggare och skriver varje dag. Hur som, i fredags var jag i Norrköping med Cissi fortfarande och igår kom vi hem. Läskigt att sova i hennes lastbil med spindlar i taket. Hah! Bara så ni vet så sväljer man åtta spindlar per år i sömnen! Så jag vågade knappt sova.. Hästarna har gått jättebra i helgen. Nästa år ska jag minsann vara där och tävla, har jag bestämt. Och den där olyckan jag nämnde. Tjejen bröt benet under ögat, käken, krossade armbågen och fick axeln urled. Uscha! Hur det gick med hästen vet jag däremot inte.


Cissi och Navidad i helgen :)

Igår när jag kom hem började jag med att hoppa in i duschen det första jag gjorde. Förutom att varit i stallet en sväng och pussat på mina pojkar. Jag fixade till mig och drog till Nicole. Där blev det lite chill och lite kortspel, trevligt. Hoppades på att få åka till Hållnäs, men det blev inte så. Fick skjuts hem av Dennis som precis fått körkort, grattis påre! Snart har jag också körkort, jag längtar!

Idag har jag varit i Norrtälje och hälsat på min älskade ponny! Jag körde hela vägen till Norrtälje och hem igen. Och jag är ju bara för bra. Ge mig körkortet nunununu! Jag längtar så otroligt mycket till min 18 årsdag. Anyway, Suppan hade det ju självklart hur bra som helst. Och hon såg ut att trivas som fisken i vattnet och så välmående ut. Det känns så bra att både ponny, ägare och fodervärd i nöjda. Jag hade nog inte kunnat hittat ett bättre ställe åt henne. Carro som har Suppan nu kanske följer med till Gagnef i juni när jag tävlar som hästskötare. Man kan ju hoppas i varje fall! :)


Unexpected Surprise <3


Suppan och sin fodervärd, Carro!

Nu ska jag byta om och kila ner till stallet. Rida båda hästarna som har vilat i tre dagar när jag har varit borta, vilket de säkert behövde. Tänkte rida ut på båda två. Det är ju helt fantastisk väder. Jag älskar sommaren!

/ Sandra Jacobsson
..this love is real <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0