Dance dance dance..

Publicerat: 2009-05-09 Kl: 18:22:43 | I kategori:


Igår var jag bara så himla trött, så orkade knappast skriva nått här. I varje fall så tävlade jag igår. Bara Prince som fick följa med. Han gick bara en 120, fick inte rida 130n -.- Anyway, han var fin och kom 7:a av typ 175 starter(?) :) Båda hästarna känns bra inför Falun på fredag. Då går dem 120, 130! På kvällen kom Angelica och färgade utväxten på mitt hemska hår. Var på g där ett tag och säga hejdå till mitt rosa hår. Men det blev inte så?! Håret ville inte. Hahah, det blev bara ännu mera rosa istället för blont. Sen sov jag som en stock.

Idag har jag varit i Högbo igen, Gustav gick en 120. Han hade ett ner, men var rätt fin ändå. Han vill tydligen inte hoppa omhoppning, haft ett ner i alla starter utom en iår, hah! När jag kom hem la jag mig och sov i tre timmar. Så otroligt trött! Sen till stallet och ta in alla hästarna, pussa lite på mina pojkar som får massage och vila idag. Och jaa, nu sitter jag här med Angelica, ska försöka välja kläder och fixa till mig nu. Låter som om det blir party ikväll! HÄRLIGT


Little Prince <3
Kommentarer
Postat av: Anonym

fina lilla prince =)

2009-05-14 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0