dance inside

Publicerat: 2009-05-22 Kl: 18:13:31 | I kategori:


Hm ja, en mindre händelserik dag har det varit idag alltså. Så det blir ett tråkig inlägg. Eller ja, de flesta inlägg jag skriver är tråkiga. Haha! Du behöver inte ens läsa vidare om du har nått roligare för dig.

Anyway, klev upp tidigt idag och var i stallet strax efter 8. Började med att mocka, fylla på vatten och torva. Sen red jag virromirropirro först. Tänkte trava lite bommar och så idag. Han var helt virrvirr idag. Fast jag får väl skylla mig själv när jag har låtit honom vila två dagar. Hur som så låg han nere på minus i början av passet, men sen så kändes han rätt bra. Eller han kändes bra hela tiden, men han hittade på egna saker. Hoppade studs över solkatter, såg att dörren var nymålad = döläskig, bytte galopp helst så högt upp i luften det bara gick när det inte dög att galoppera i förvänd galopp and so on.. Aja, vi fortsätter med lite trimmning imorgon tror jag ;) Prince sen då.. Han var helt okej. Men var spänd. Solkatter, dressyrstaket, nymålade dörrar och så vidare. Men annars kändes han helt okej!

Efter stallet var det bara att stressa hem och kasta sig in i duschen. Tog tåget till Uppsala, där fick jag sällskap av Annika, Angelica, Ludde och Adam. Trevligt! Mamma mötte upp mig vid Holmlunds, uträttade lite ärenden och sen blev det till att flänga runt i lite hästaffärer. Shoppat lite grejer till hästarna nu och en tröja till mig själv att ha i stallet. Tjockade mat på donken gjorde vi också. Mamma körde som en galning hem i regnet också. Hah! 

Nu sitter jag här och väntar på bättre tider. Nicole och Martina kommer hit. Vi ska titta på Exorcisten. woho! Ha det bra!

/ Sandra Jacobsson
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0