Hösten närmar sig..

Publicerat: 2009-05-11 Kl: 08:37:27 | I kategori:


Jag vädjar för att hösten inte ska komma. Inte för att det ska bli mörkt och grått igen, utan för att skolan börjar. Nu är ju egentligen sommaren riktigt här än, men jag vet hur fort tiden går. I sommar kommer jag ha helt fantastiskt roligt och när man har kul går tiden fort. Det har ju varit hur skönt som helst att jobba den här terminen. Och jag har verkligen förträngt skolan helt. "Det är långt dit, den dagen, den sorgen!".. Men nu måste jag bestämma mig för hur jag ska göra i höst. Helst av allt vill jag nog strunta i det och fortsätta jobba, men det funkar ju inte. Antingen hoppa på tvåan på teknik på Högbergs igen eller så hittar jag på nått helt annat. Vilket det lutar åt nu. Eller ja, det är väl egentligen nästan bestämt. Jag ska till skolan i Gävle idag och skriva på lite papper och så.. Det som är bra att jag har redan läst alla kurser som dem håller på med, jag har till och med mera kurser i bagaget. Jag behöver bara tenta av kurserna som är relaterade till programmet som jag har missat. Och istället för att börja om från början, får jag hoppa på tvåan, bra! Så i höst blir det till att pendla till Gävle varenda dag. Vi får se hur det kommer att bli.

Jag hoppas att jag hinner hem till specialidrotten idag. Gör jag det tänker jag ta Prince på specialidrotten, dressyr idag! Annars ska nog båda hästarna trimmas lite lätt idag. Vad kvällen bjuder på vet jag däremot inte. Känns som det är en kväll som jag vill vara ensam framför tvn och bara hoppas på att det ramlar in nått sms eller så. Jaja, nu tänker jag sitta och döda lite tid innan jag ska fixa till mig och åka tåget till Gävle.

Over and out ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0