I really like it, but..

Publicerat: 2009-05-21 Kl: 18:24:41 | I kategori:


Gud vad det är segt med dressyrtävlingar! Trött på siffror är jag också. Suttit och räknat reslutat sen klockan 8 imorse, kul. Not! Ajaaa, tog en cykeltur hem i regnet. Hamnade framför tvn med en äcklig sallad. Nu sitter jag här med en allmän klädångest. Fyyyy... Vad fan ska man klä på sig? Uscha!

Ikväll är det bonde söker fru på fyran, klockan 21! Det betyder att Elin kommer vara i tvrutan, det ska bli skitkul! Jag kommer sitta bänkad framför tvn då och hoppas att alla andra gör det också. Men innan det ska jag hinna med stallet en sväng till och sola. Hah!

Love,   
     Sandra
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0