Kryssning kryssning, ja fy fan vad kul, polarn!

Publicerat: 2009-05-06 Kl: 20:06:14 | I kategori:


Jag har inget roligt att dela med mig av idag. Jobbat hela dagen. Ridit lite hästar, fyra stycken närmare bestämt. Visade Gustav nyss, det kändes bra! Bästa gången hittills. Gurra var duktig också :)

Pirrobert hade en litet litet sår igår på benet. Inget allvarligt, varken varm, svullen eller öm. Men idag minsann var han svullen. Så nu står han lindad. Lägligt. Vi får se hur det blir med tävlande för honom då. Inte för att han är halt, men ändå. Vi får se hur han ser ut imorgon :)



Jag är ändå rätt taggad på helgen! Partysugen som tusan är jag också. Hah, vi får se vad helgen bjuder på :)

hadetnice
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0